Garantie klachten

We horen graag van je 

We leggen je in het kort uit hoe wij ervoor zorgen dat jij goed zit en goed blijft zitten.

Garantie
Op alle kussens geven wij 2 jaar garantie. Natuurlijk vragen we je wel om ze te gebruiken conform de gebruikshandleiding.

Oeps, je hebt een klacht. Geen zorgen!
Heb je een klacht? Dan vragen we je direct contact op te nemen met ons via service@louane.nl. Voor jouw zekerheid zijn we ook aangesloten bij WebwinkelKeur. Je kunt je bij een geschil eventueel ook bij hen melden: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ Maar zover laten we het niet komen😉. Oh ja, vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.